May 6, 2009

Nu så


OK

Nu har jag lämnat in glas hos glasmästaren för borrning, får se hur det går... Hittade även ett plastvinglas på Claes Olssons och testborrade i hemma med gott resultat - men det är inte vinglassymboliken jag är ute efter nu, så vet ni vart jag kan hitta billiga "vattenplastglas" (inte engångs, och Marimekkos är lite väl dyra...) så hojta!

Min gestaltning har nu tagit en vändning, fast ändå inte. Hm. Har snurrat runt temat, och inte vetat hur avskalad jag kan vara, men efter handledning med K idag så ska jag testa idén, och filma det hela... Ska jag säga vad? Märker att många är lite hemliga på sina bloggar.

Ovan en första provbild på borrhål och vatten (ska hämta ut glas-glasen i morgon, om dom klarat borrningen!).

2 comments:

Julia said...

Hej Nadja! Nu blir jag nyfiken, verkar spännade med glas med hål i.. Ser fram emot att höra mer imorn!
Vi ses!

Joile said...

Ditt projekt verkar jätte spännande! Känns tråkigt att jag inte kunde närvara idag på handledningen men hoppas att det går bra för dig och ditt projekt! :) Ha det gott! // Josefine