May 26, 2009

Filmen!

Äntligen, äntligen är jag och YouTube vänner!

2 comments:

005 said...

Hej Nadja! Tack för din film. Du den här Jan Svankmajer är ju fantastisk! Jag förstår att du blivit inspirerad och jag tycker att du verkligen lyckats göra din helt egna version på temat. Din film är poetisk, Svankmajer mer surealistisk.

Annars vill jag tacka för dina kommentarer på min blogg. Visst är det tingens värde som är temat hos mig med.

Lene

Bibbi said...

Hej....jag älskar din film,snyggt och professionellt utförd ...den får mig att fundera på väldigt många saker...."Törst" bl.a. titeln passar utmärkt till den.... jag tycker att du har gjort ett fantastiskt fint arbete.
Tack för allt samarbete under utställningsveckan . Vi tre får bilda ett filmteam kanske under pseudonym "Trion från HDK(Belleville)"... Ser framemot att träffa dig i morgon.....Kram Bibbi