May 9, 2009

Näeh!


Ett litet gatubudskap (Göta Älvsbrons cykelbana) för att muntra upp mig och andra.

Det blir inge bra med filmen på bloggen! Med det taffliga medföljande gratis klipp-programmet (Moviemaker tar ju tydligen inte Quicktime längre, grrr!) så blir bildkvalitén trist, trist (och jag har skaffat ny kamera bara för att
inte få kass bild!) och både Blogger och Youtube har förskjutit ljudet när jag laddat upp filmen... Jaja, ni får se det jag gjort hittills på tisdag. Ljud och bildkvalité var annars rätt avgörande för att "se" vattnet.

Måste bara tillägga: Blogg är bäst - för synliggörandet av processen. Kommer definitivt tvinga framtida elever att föra nå´n form av processdagbok!

2 comments:

ellinor carlsson said...

Ja, jag håller med. Speciellt vid ett sånt här långt projekt tycker jag! Portfoliedagbok säger jag!

Bibbi said...

Håller med Portfoliedagbok är inte alls fel och vad det beträffar tekniken ibland blir man galen, trött och besviken på den. Bortsätt det tycker jag att du fick fram en spännande ide , jag ser fram emot att få se mer på tisdag. Håller tummarna för dig......vi ses i skolan. Kram Bibbi