October 25, 2011

Nadjana goes Nadjana!

Så. Har skapat mitt alter-ego på FB. Och en grupp har det blivit med. Fick tips om att en kan skapa speciella musikgrupper med (måste researchas genast!). Ska slipa lite till ikväll på videon, sen blir det Vimeo och nätrelease för första singeln/videon så fort som möjligt. Borde jag lägga på sång?

Om ni är intresserade av Nadjana-gruppen så följ den här länken: http://www.facebook.com/#!/groups/185696224843238/

Har även bokat fotostudion torsdag kväll och fredag dag, hoppas jag får tag på en nyckel så jag kommer åt alla underbara kläder i vår sal! Alla som känner sig sugna på visuell brainstorming/fotosession är hjärtligt välkomna att delta, som modeller/påklädare/avklädare/fotoassistenter/inspiratörer(infiltratörer?). Har ni fin rekvisita hemma så länar jag med glädje! (peruker, kläder, accessoarer ...? "Nadjana" är än så länge ett oskrivet papper, så alla visuella förslag är välkomna!)

Först en (tysk!) klassiker (ni har väl förresten hört att dom sjunger "jag tar små barn, jag tar dina barn")



och så lite mer visuell input:





en favorit i repris:



och, så klart, sist men inte minst the Knife (visuell och musikalisk inspiration!):

No comments: